vermestibi blogjainak gyűjtőoldalát lásd a vermesmotor.blog.hu oldalon!

V6+207=Verhovetta

V6+207=Verhovetta

Új sárvédőtartó

2019. szeptember 17. - vermes tibi

Az év egyik legmelegebb napján, Folyás község mellett volt egy Ikarus és egyéb veteránjármű találkozó. A Riga rulez fórumon szervezni kezdtük, hogy elmegyünk egy páran, keleti kismotorosok. Végül 13 (!) KGST-smkp érkezett meg egyszerre a rendezvény bejáratához - de ez egy más történet, a fórumon olvashatók a részletek.

Mivel  a röpsúlyos Riga kuplungja épp átépítés alatt volt, a Verhovettával mentem. Nem készítettem fel a túrára; gyakorlatilag csak előtoltam meg belenéztem a tankjába, hogy van-e benne elég benzin (mint kiderült, nem volt, az egyik túratárstól kellett kölcsönkérni).

Hajnalban indultam, a hűvös levegő jó volt a blokknak, hiszen még bejáratós, alig 100 km volt még benne. Az odaút végén s a visszaúton viszont már brutálisan meleg volt, úgy 34 fok  - s ezt már nem szerette annyira a motor. Hiba nélkül hazahozott, de a végsebessége 5-10 km/h-val kevesebb volt, mint hajnalban, s az alapjáratot sem szerette tartani.

Egyetlen technikai probléma mégiscsak volt: borzalmasan rázós, kátyús volt az út, amin a többiekkel Folyás felé mentünk, s a hátsó sárvédő tartólemeze egyszerűen eltört. Szigetelőszalaggal rögzítettem ideiglenesen, aztán az elmúlt napokban a törött mintájára készítettem egy újat.

Logikus, hogy ha valami eltörik, akkor nem ugyanúgy, ugyanolyan anyagból kell készíteni egy másikat - viszont mivel nem volt itthon más anyagom, csak ugyanabból csináltam még egyet. Sok száz kilométert kibírt az eredeti is, és ha nem megyek többé olyan borzalmas minőségű útra, akkor lényegesen tovább bírta volna.

dscn3024.JPG

dscn3022.JPG

dscn3027.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://verhovetta.blog.hu/api/trackback/id/tr7315113538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása