vermestibi blogjainak gyűjtőoldalát lásd a vermesmotor.blog.hu oldalon!

V6+207=Verhovetta

V6+207=Verhovetta

Visszaalakulás 2., elkészült a Babetta

2023. május 29. - vermes tibi

Kevertettem festéket (RAL 1003) és Lefestettem a Babetta darabjait. Ahol nem volt szép a horganyzás, újrahorganyoztattam - kemény 3000 forintomba került. Néhány dolgot vettem hozzá, pl. üléshuzatot, aztán összeraktam. Törekedtem az eredetiségre, de nem teljesen eredeti állapotú a motor, a táblája szerint 2007.500-as, de az első villa és a kormány 2007.300-asról való. De az ilyen ínyencségeket úgyis csak a finnyás hozzáértők tudják. Szóval, elkészült a motor, kipróbáltam, gond nélkül tudja a gyári 38km/h-t, nincs neki hibája, s most eladó, 130 ezer forintért, mert annyit simán megér.

 Ez az utolsó előtti poszt ezen a blogon, az eladás után még írok pár sort, s azzal lezárul majd a történet.

A bejegyzés trackback címe:

https://verhovetta.blog.hu/api/trackback/id/tr4118134556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása