Nemsokára beindítható állapotba kerül a Verhovetta. Úgy döntöttem, nem vacakolok a Jikov karburátorral, rögtön a k35-öt teszem rá. Megmértem, 13 mm a torokátmérője, szóval jó, mert kicsit több, mint a gyári (12 mm), de nem annyival nagyobb, hogy már gondot okozna. A légszűrőhöz, vagyis a váz nyílásához való csatlakozás kevés gondot okozott: a váz kivezetése és a karburátor torka ugyanakkora külső átmérővel rendelkezik - s pont van itthon olyan slag, ami ezekre rámegy. Annyi volt csak a gond, hogy meg kell hajlítani a csövet, s a slag így összenyomódott. Ideiglenes megoldásképpen egy kábelcsatornával oldottam meg a kanyart - de ahogy összeraktam, nem tűnt különösebben kókány megoldásnak, szóval lehet, hogy így is marad.
A karburátor töcskölőgombja nem esik igazán kézre (és még burkolat is jön rá!) de hát nem lehet minden tökéletes.