vermestibi blogjainak gyűjtőoldalát lásd a vermesmotor.blog.hu oldalon!

V6+207=Verhovetta

V6+207=Verhovetta

Veteránbörzén, avagy a kanárisárga csoda (2017. április 10.)

2017. október 12. - vermes tibi

Az olajszivárgás problémája megszűnt. Nem sok reményt fűztem hozzá, de tettem egy próbát a szimeringgel - a benne lévő dupla szimeringet kicseréltem egy 130 forintos szimplára - és azóta tökéletes. Az előző is új volt, én raktam be, de vagy megsérült közben vagy eleve selejtes volt.

Most már csak a gyűrű ciripelése maradt, mint megoldandó probléma. Próbálkozhatnék azzal, hogy veszek egy új dugattyút hozzá való gyűrűkkel, de inkább más megoldást tervezek: eredetileg 210-es henger volt a motoron, csak mivel kettétört a hengerfej, visszacseréltem a rá való 207-es hengerre, hengerfejre. Tegnap (április 9.) volt a tavaszi veterán börze és kiállítás; elmentem és vettem egy 210-es hengerfejet. Ha majd lesz időm, visszateszem a 210-es hengerszettet. Ez ugyan már kissé kopott, de emlékeim szerint egyáltalán nem csörög. S mivel a 210-es hengerrel majdnem egy egész lóerővel többet tud a motor, meg többet is pörög, elvileg így, kopottasan is erősebb/gyorsabb lesz a motor, mint most a frissen bejáratott 207-es hengerrel.

Természetesen a Verhovettával mentem a börzére. Sokan megbámulták, és többen megkérdezték, hogy mennyiért adom. Először még az igazat mondtam, hogy nem eladó, aztán már csak azt válaszoltam: 180 ezer. Bólogattak és elmentek. Pedig azt vártam, egy-két embernek leesik, hogy ez csak vicc.

(Már ideje volna beszerezni egy fényképezőgépet a régi tönkrement helyett, mert így képek nélkül nem az igazi ez a blog.)

Ma már meg is jelent egy cikk a börzéről, képekkel. Szó van benne egy kanárisárga, Jawa Supreme-re hasonlító csodáról: http://www.dehir.hu/bulvar/ekkora-tomeg-nem-volt-meg-a-debreceni-veteranborzen-fotokkal/2017/04/10/

A bejegyzés trackback címe:

https://verhovetta.blog.hu/api/trackback/id/tr5112956617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása