vermestibi blogjainak gyűjtőoldalát lásd a vermesmotor.blog.hu oldalon!

V6+207=Verhovetta

V6+207=Verhovetta

Hajdúsági Veterán Futam

2018. május 20. - vermes tibi

Átmotoroztam Hajdúböszörménybe a Hajdúsági Veterán Futamra. A táv nem nagy, huszonvalahány kilométer. Már Böszörmény alatt jártam, amikor furcsa hangja kezdett lenni a motornak. Megálltam, hibaelhárítottam:

dscn1912.JPG

Nem volt nagyon meleg, de az utángyártott gyújtásfedél már ezt sem bírta: meghajlott s természetesen befelé. Hozzáért a mágneshez. Nemes egyszerűséggel levettem róla a burkolatot és úgy mentem tovább. Az alatt a pár perc alatt, míg a motort szereltem az út mellett, jött arra egy motoros, megállt s megkérdezte, hogy szükségem van-e segítségre. Meg persze elszáguldott mellettem sok autó is. A megfelelő következtetéseket kéretik mindenkinek önállóan levonni.

Megismerkedtem (többek között) Katonka Balázzsal, akinek kb. 60(!) Rigája/Verhovinája/Kárpátija van otthon, s megbeszéltük, hogy majd elmegyünk egy páran megtekinteni a házimúzeumát.

Magáról a rendezvényről hitelesen tudósítanak a hivatásos hírforrások, a Facebook-oldal s a Retrovasak cikke. A Verhovetta mindenhol feltűnik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://verhovetta.blog.hu/api/trackback/id/tr7713984548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása