vermestibi blogjainak gyűjtőoldalát lásd a vermesmotor.blog.hu oldalon!

V6+207=Verhovetta

V6+207=Verhovetta

Újabb párhuzam (2016. szeptember 28. )

2017. október 12. - vermes tibi

Megint találtam egy érdekest a neten: Ez is egy átalakított 207-es, csak nem Verhovinásítva, hanem Mustangosítva lett. A Pinteresten is vannak fenn róla képek, de eznek a forrása is a Facebook, a Kubo's Garage oldala. Ez komolyabb átalakítás, mint az enyém, abban az értelemben, hogy vágva és…

Tovább

Verhovetta (Верховетта) 17. Csörgés, zörgés, csöpögés (2016. szeptember 8. )

Kicsit csörgött a blokk; szétszedtem és ezt találtam: Kinagyítva látszik, hogy a gyűrű kotyog a hornyában. Egyébként nincs egyáltalán nincs elkopva, csak éppen nem olyan széles, hogy a dugyttyú hornyát kitöltse. Mindegy; ez így marad. A gyűrűcserének nem látom értelmét - majd a legközelebbi…

Tovább

Verhovetta (Верховетта) 16. Index 2. (2016. szeptember 8.)

Az indexekben gyárilag 12V-os, 10W-os izzók voltak - ezek semmilyen szempontból nem voltak jók nekem. A foglalatokba való ledes izzókat lehet kapni az eBayen meg hasonló helyeken, de egyrészt nem igazán olcsók, másrészt gyakran még az sem derül ki róluk egyértelműen, hogy hány voltosak. Két…

Tovább

Verhovetta (Верховетта) 15. Index 1. (2016. szeptember 3.)

Természetesen az index megépítése sem ment egyszerűen. A neten megrendeltem a hozzávalókat. S53-as Simsonra való szögletes indexlámpákat rendeltem, mert viszonylag olcsó, de pofás. Miután megjött, kiderült, hogy van némi baj vele. A búra egyik végét egy beakasztós fül, a másik végét egy csavar…

Tovább

Verhovetta (Верховетта) 14. A villamos rendszerről. Tervek (2016. augusztus 22.)

A Verhovina és a Babetta gyári villamos rendszere nagyon egyszerű: 6V-os váltóáramú rendszer, 5W-os hátsó lámpa, 15/15W-os első lámpa (a tompított csak a foncsor felső részére világít), és kész. A Verhovinán még van egy duda/berregő is. Ezeknek az alacsony teljesítményű lámpáknak mindössze annyi…

Tovább

Verhovetta (Верховетта) 13. Hosszabbítás, rövidítés, felmerülő problémák (2016. augusztus 18.)

A Verhovina kipufogója hosszú, túl lóg a motoron és a bal oldalon van. Ez semmiben nem egyezik a Babettáéval. A Verhovetta kipufogórendszerét egyetlen apróságban módosítottam: egy csavarral hátrébb szereltem föl, így némileg hosszabbnak hat. Bár a különbség elenyésző, szóval ez inkább csak lélektani…

Tovább

Verhovetta (Верховетта) 12. Összeszerelés, kormány és ülés (2016. augusztus 11.)

Másik, laposabb kormányt raktam a motorra. Ez szélesebb, mint az eredeti, ezért levágtam a két végéből. A bal markolatot a Verhovinán egy kis, a kormány csövén átmenő rúd tartja a helyén; ezzel reteszelhető a sebességváltó és ehhez van rögzítve a sebváltó bovden vége is. Most ez a markolat…

Tovább

Verhovetta (Верховетта) 10. Festés, összeszerelés (2016. augusztus 8. )

Elvileg ez az oldal arról szólna, hogy hogyan kell két motorból egy harmadikat csinálni - de néha az az érzésem, hogy valami felsőbb hatalom egy amolyan "elrettentő blogot" akar csinálni belőle, mert gyakran van, hogy amibe belekezdek, az nem úgy sül el, ahogyan terveztem; újabb és újabb buktatókat…

Tovább

Verhovetta (Верховетта) 9. Festés előkészítése, az ülés átalakítása (2016. augusztus 1.)

A motor üzemképes, hosszabb távon ugyan még nem próbáltam, de finomítgatni később is ráér - most következhet az utolsó nagyobb fejezet, a festés. Sajnos ez nagyobb és drágább dolog, mint korábban gondoltam. Ha a tökéletességre törekednék, akkor szemcseszórással eltávolíttatnám a festett…

Tovább
süti beállítások módosítása