vermestibi blogjainak gyűjtőoldalát lásd a vermesmotor.blog.hu oldalon!

V6+207=Verhovetta

V6+207=Verhovetta

Verhovetta (Верховетта) 8. Duda- és benzincső problémák (2016. július 10.)

2017. október 12. - vermes tibi

A benzincsövet igyekeztem elrejteni; visszavezettem a tank alá ás a váz mellett vezettem le a karburátorig. Kiderült, hogy ez a megoldás nem válik be, mert a vissza (felfelé) hajló rész miatt nem folyik le rendesen rajta a benzin. Elvileg le kellene, de gyakorlatilag mégsem teszi - ez okozta a…

Tovább

Verhovetta (Верховетта) 7. Burkolat a blokk köré (2016. július 5. )

Elkészítettem nagyjából a blokk fölötti burkolatlemezt és átalakítottam a  karburátortakaró műanyagot. Ez a műanyag burkolat a Jikov karburátorhoz való, de én (reményeim szerint) a Verhovina k35-ösét fogom használni. Elég radikálisan át kellett alakítani, de nem kár érte, egyébként is repedt és…

Tovább

Verhovetta (Верховeтта) 6. Karburátor (2016. június 4.)

Nemsokára beindítható állapotba kerül a Verhovetta. Úgy döntöttem, nem vacakolok a Jikov karburátorral, rögtön a k35-öt teszem rá. Megmértem, 13 mm a torokátmérője, szóval jó, mert kicsit több, mint a gyári (12 mm), de nem annyival nagyobb, hogy már gondot okozna. A légszűrőhöz, vagyis a váz…

Tovább

Verhovetta (Верховeтта) 5. Főtengely, első villa rövidítése, stb. (2016. május 17.)

Megjött néhány megrendelt alkatrész és elkészült a főtengely is, úgyhogy ma szakítottam egy kis időt a motorra. A tarcali kovácsmester, aki a hajtókart cserélte ki a főtengelyen, elhozta a a régi, kopott darabokat is. Kinagyítva jól látszik a képen, hogy a régi csapszeg szanaszét van kopva. A…

Tovább

Verhovetta (Верховетта) 4. Első villa, burkolat (2016. május 5. )

Tegnap megint tudtam egy kis időt szakítani a motorra; megint haladtam vele egy kicsit. Rögtön ideteszek egy képet, aztán majd leírom, hogy mit kell látni a képen. Korábban már írtam, hogy nem egyezik pontosan a Babetta elsővilla-felfogatása meg a Verhovináé. Úgy tűnt, rövidebb a távolság a…

Tovább

Éljen a Novemberhét! (2016. március 22.)

A Verhovettához szükségem volt néhány Verhovina-alkatrészre, ezért megkértem néhány ismerősömet, hogy kérdezősködjenek, nincs-e valakinek fölösleges cucca. Sikerült is beszerezni néhány dolgot, aztán hétvégén beállított hozzám sógorom egy doboznyi alkatrésszel, amit ajándékba hozott. A kenderesi…

Tovább

Verhovetta (Верховeтта) 3. Meglepetés a blokkban (2016. február 10.)

Beszereztem néhány hiányzó Verhovina-alkatrészt és szétszedtem a Babetta-blokkot, hogy feltérképezzem, mit kell cserélni. A blokkot széthúzva ezt találtam: Ez nem egyszerű olajszutsok, hanem odaégett retek. Próbáltam lesikálni, de nem nagyon ment, majd polirpapirral kell eltávolítani. A…

Tovább

Verhovetta (Верховетта) 2. A váztoldalék, tank és ülés rögzítése, egyéb toldalékok (2016. február 9.)

A célom az, hogy a toldalék vázrészt minél jobban eltüntessem. A Supreme-nál sem látszik sok belőle - az én toldalékom nagyobb lesz (az ülés alatt is tart) és a Verhovina tank sem annyira "nyerges" kialakítású, mint a Puch Magnumé, szóval biztosan látszódni fog, de törekszem az elrejtésére. A…

Tovább

Verhovetta (Верховетта) 1. A váztoldalék tervezése (2016. február 4.)

Végül mégsem azokat a Babettákat sikerült megvennem. Az eladó hitegetett egy darabig, aztán nyílvánvalóvá vált, hogy ebből már nem lesz üzlet. Közben tájékozódtam a Babettákról, elsősorban a "Babetta Love" fórumon. Kiderült számomra, hogy az egysebességes Babetták legnagyobb hiányosságát, a max 35…

Tovább

Jawa Supreme 207-es Babettából (2015. december 28.)

A neten nézelődve találtam ezt az oldalt: http://indafoto.hu/selmecimarcell/jawa_supreme Ez valami olyasmi, amit én tervezek, csak itt a gyári Supreme-hez eredetileg is felhasznált alkatrészekkel toldották meg a 207-est (Puch Magnum tank és ülés). Ezeken a képeken jól látszik, hogy milyen keveset…

Tovább
süti beállítások módosítása